استفاده از نام تمامی شهدا در معابر

نادرالاصلی گفت: رنگ باختگی نام شهدا در شهر و نامگذاری معابر سزاوار رشادت و ایثار آنان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، »مجید نادرالاصلی» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تذکر به مدیریت شهری برای استفاده از نام شهدا در نامگذاری معابر و اماکن مهم اظهارداشت: نباید فضای شهر نسبت به نام شهدا روبه فراموشی برود.

 

عضو شورای شهر اصفهان افزود: رنگ باختگی نام شهدا در شهر و نامگذاری معابر سزاوار رشادت و ایثار آنان نیست و مدیریت شهری نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کند و کار خود را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: در مقاطعی از زمان نام شهدا از برخی از مکان ها تغییر کرده و باید در دوره جدید نسبت به نامگذاری نام شهدا اقدام شود .

 

نادرالاصلی با اشاره به روز 25 آبانماه که در تاریخ اصفهان به لحاظ ایثار و شهادت جایگاه خاصی دارد، تصریح کرد: روز ایثار و شهادت اصفهان مورد توجه قرار گیرد و برنامه آن توسط شهرداری برنامه ریزی خاصی صورت بگیرد.

 

*استفاده از نام تمامی شهدا در معابر

 

عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به تاکید صریح رهبر انقلاب در نامگذری شهدا و افراد فداکار برای معابر و خیابان ها و همچنین مجتمع های بزرگ گفت: ایشان در جمع اعضای برگزار کننده کنگره شهدای زنجان بر نامگذاری به نام شهدا تاکید کردند و این موضوع در مدیریت شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

 

»ابوالفضل قربانی« افزود: شهرداری جلسات شورای نامگذاری معابر را با حضور اعضا برگزار و از اسم شهدایی که در هیچ یک از معابر نام برده نشده استفاده شود.

 

وی ادامه داد: امنیت و آرامش این کشور مرهون تلاش و ایثار شهدا و رزمندگان بوده و باید نام آن ها همواره زنده باشد و اگرچه این نامگذاری ها اقدامی کوچک است اما برای ترویج ایثار و شهادت لازم می باشد.

کد خبر 1111439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha