دیدار فرهنگیان آستارا با خانواده شهید دانش‌آموز

جمعی از فرهنگیان شهرستان آستارا به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با خانواده شهید دانش‌آموز نادر حاجی‌عباسی دیدار و با مادر این شهید والامقام گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش و عسگر بنی‌صفاری فرمانده بسیج دانش‌آموزی به همراه جمعی از کارکنان دبستان دخترانه میثاق با حضور در منزل شهید دانش‌آموز نادر حاجی‌عباسی با مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

«سید سجاد موسوی» در دیدار با مادر شهید نادر حاجی‌عباسی خانواده معظم شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحیه خدمت‌گذاری را در جامعه دوچندان می‌کند، تصریح‌کرد: امید است در کنار انجام کار تعلیم و تربیت به نسل حال و آینده با زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رهرو راه این بزرگ‌مردان تاریخ پر افتخار ایران اسلامی باشیم.

 

به گزارش شبستان، از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به دلیل شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

دیدار تشکل‌های دانش‌آموزی با فرماندار، برگزاری یادمان شهید دانش‌آموز علی لندی، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، تولید و انتشار کلیپ با عنوان هشتک‌های استکبارستیزی، برگزاری مسابقات دارت بین فرماندهان واحد پیشگام، یادواره شهدای دانش‌آموز، نواخته شدن زنگ استکباستیزی، مسابقه دل‌نوشته‌ای به شهید، برگزاری گفتمان دینی و معرفتی مسئولان انجمن‌های اسلامی و مسابقه کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان آستارا است.

کد خبر 1111458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha