کارگاه آموزشی هنر و رسانه در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری دوره آموزشی هنر و رسانه در راستای جشنواره استانی حبیب در گیلان خبر داد.‌

حجت الاسلام «سعید مهدوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رسانه و هنر در کنار یکدیگر تاثیر بسیاری در افزایش آگاهی و فرهنگ جامعه دارد اظهار داشت: با توجه به فرهنگ بی بند و بار غربی و انعکاس آن از طریق فضای مجازی، بایستی جوانان را با ابعاد مختلف جنگ نرم آشنا کرد.



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای تمدن غنی است گفت: بی‌توجهی به فرهنگ اصیل ایرانی ضربات جبران ناپذیری را بر جامعه وارد می‌کند.

 

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری دوره آموزشی هنر و رسانه در راستای برگزاری جشنواره استانی حبیب خبر داد و افزود: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته ملی و استانی آبان امسال برگزار می‌شود.

 

وی اذعان کرد: ایده یابی اثر موضوع ازدواج و جمعیت، انتقال تجربیات تولید، پیش تولید، سوژه یابی، کارگردانی ، تصویر و تدوین از جمله موضوعات این دوره آموزشی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره آموزشی نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ پیامک کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه در پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهی نامه صادر می‌شود خاطرنشان کرد: جشنواره حبیب برای دومین سال پیاپی با تولیدات ویژه رسانه‌ای تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 1111464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha