تاکید سرپرست فرمانداری آستارا بر واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان

میرقربانی بر واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان آستارا تاکید کرد و گفت: در رابطه با واکسیناسیون دانش‌آموزان خیلی عقب بودیم که این نشان از ضعف شبکه بهداشت و درمان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: شورای آموزش و پرورش مهم‌ترین مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه مسائل کلان و خرد آموزش و پرورش است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه همراهی و تعامل اعضای شورای آموزش و پرورش در جهت بهبود و برطرف کردن مشکلات این حوزه یک ضرورت است،افزود: شوراها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها آموزش و پرورش را در برطرف کردن مشکلات فیزیکی و بهداشتی مدارس همراهی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به آموزش و پرورش در اصل کمک به فرهنگ کشور است، تصریح‌کرد: همه باید کمک به این نهاد را در اولویت قرار دهند تا در سایه همدلی نسلی نو و انقلابی تربیت و پرورش پیدا کند.

 

میرقربانی بر استفاده از ظرفیت فرهنگیان در حوزه تولید محتوا تاکید کرد و گفت: پیام‌رسان شاد ظرفیت مناسبی است تا دبیران با بارگذاری مطالب آموزشی و تربیتی خلاءهای آموزش حضوری را پر کنند. 

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه مدیران مدارس شرایط حضوری دانش‌آموزان را ارزیابی کنند،اظهارکرد: مدیران در صورت برخورداری از فضای کافی و بهداشتی مناسبت نسبت به برگزاری حضوری کلاس‌ها در روزهای آینده اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران مدارس در رابطه با گروه‌بندی دانش‌آموزان، نحوه تشکیل کلاس‌ها و ساعات آموزش اطلاع‌رسانی مناسبی انجام دهند.

 

میرقربانی بر واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان شهرستان آستارا تاکید کرد و گفت: در رابطه با واکسیناسیون دانش‌آموزان خیلی عقب بودیم که این نشان از ضعف شبکه بهداشت و درمان دارد.

کد خبر 1111508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha