همایش استانی سپاه ثارالله استان کرمان با پیام حجت الاسلام قرائتی برگزار شد

همایش استانی سپاه ثارالله استان کرمان با پیام تصویری حجت الاسلام قرائتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همایش استانی نماز سپاه ثارالله استان دوشنبه(10 آّبان) با پیام تصویری حجت الاسلام قرائتی آغاز بکار کرد.

 

 

وی در بخشی از پیام خود گفت: بدن نوزاد نیازهای مختلف دارد و همه این نیازها در شیر مادر است که اگر نوزاد شیر مادر را خورد غذای کامل دارد و همه کمالات هم در نماز است.

 

 

حجت الاسلام قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: همه عزت و قدرت دست خدا است و شما در نماز وصل به آن قدرت بی نهایت می شوید و عزت در نماز است.

 

 

وی با بیان اینکه در قرآن کریم  کمک به فقرا در کنار نماز است؛ تشخیص درست را هم حاصل نماز دانست و با توصیه به پُر کردن مساجد، گفت: به این همایش ها اکتفا نکنید و کتاب اسرار نماز را با خود داشته باشید.

 

 

سردار محبی، دبیر اجلاسیه سراسری نماز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نماز را بزرگترین قدرت و پشتوانه موفقیت سپاه در اجرای مأموریت های آن دانست و افزود: نماز به فرماندهان قدرت فرماندهی و به مدیران قدرت مدیریت و به دیگر رده ها قدرت اداره سازمان را اعطا می کند.

 

 

حجت الاسلام علی عربپور، امام راحل را اقامه کننده نماز در عصر غیبت دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هم به گفته خودشان از راه نماز به خیلی از توفیقات دست یافته بودند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نماز در مقوله مقام تشریف، اوج عرفان انسان است و در مکتب شهدا نماز بیش از هر چیز دیگری درخشندگی و تلألو دارد که نماز عمود ارزش ها است.

 

 

وی ادامه داد: در سپاه ثارالله هم این آرمان ارزشی الهی و معرفتی و معنوی در سرلوحه کارها بوده و در دوران کرونا هم نماز جماعت سه وعده در مجموعه سپاه با رعایت همه شرایط سخت کرونا برگزار شد اما تعطیل نشد.

 

 

حجت الاسلام عرب پور اظهار کرد: نماز به عنوان یک راهبرد عظیم که همه ما نیازمند آن هستیم به مسلمانی ما هویت می بخشد و شاخصه و عَلَم اسلام و مسلمین است.

 

 

وی با اشاره به اینکه 16 نمازخانه فعال در سطح سپاه ثارالله استان وجود دارد و 10 نمازخانه در حال ساخت است؛ گفت: تعداد 28 امام جماعت فعال در این نمازخانه ها داریم و  در شهرک های وابسته به سپاه استان هم امامان جماعات مشغول اقامه نماز و برنامه های فرهنگی هستند.

 

 

 

کد خبر 1111524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha