برگزاری مسابقه كتابخوانی دانش‌آموزی برگرفته از كتاب رزمنده کوچک

حقیقت گفت: به مناسبت ۱۳ آبان روز جهاني مبارزه با استكبار جهاني مسابقه كتابخواني دانش‌آموزي برگرفته از كتاب شهید فهمیده و رزمنده کوچک در ماسال برگزار می‌شود.

«تقی حقیقت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی ماسال همزمان با ايام گراميداشت 13 آبان اقدام به برگزاري مسابقه كتابخواني كرده است.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماسال با اشاره به اینکه این مسابقه برگرفته از کتاب شهید فهمیده و رزمنده کوچک است افزود: علاقمندان براي شركت در اين مسابقه بايد پس از مطالعه دقيق كتاب، به سوالات مطرح شده در پیج «@shandermanpl» پاسخ دهند.

 

وی با بیان اینکه منابع مسابقه در کتابخانه‌های سراسر استان موجود است گفت: این مسابقه از هشتم آبان ماه آغاز شده و تا 13 آبان ادامه دارد و کلیه دانش‌آموزان شهرستان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

حقیقت تصریح کرد: پس از پایان مسابقه و اعلام نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای به دانش‌آموزان برتر اهدا خواهد شد.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماسال با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت والای شهید فهمیده است خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای امروز، آشنا کردن نسل جدید با سیره شهید فهمیده است، و لذا در این مسابقه به دنبال دست یابی به این هدف هستیم.

 

کد خبر 1111587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha