مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌ شود

سلیمانی از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان خبر داد و گفت: برگزیدگان به مرحله نهایی که ۲۴ تا ۲۶ آبان در تهران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

«یونس سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ۱۲ لغایت ۱۴ آبان همزمان با سراسر کشور در اهواز با حضور فعالان فضای مجازی، نخبگان و افرادی که در این حوزه تخصص دارند، برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان افزود: این رویداد در بخش‌های بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی شامل موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت دو بعدی و استاپ موشن برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برگزیدگان استانی ضمن دریافت هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می‌کنند ادامه داد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۶ تا ۲۸ آبان سال جاری و با حضور نفرات و تیم‌های برگزیده در رویداد استانی در تهران برگزار می‌شود.

 



سلیمانی اضافه کرد: گروه‌های علاقه‌مند شرکت در این رویداد، چه در سطح بسیج و چه در سطح مراکز علمی در حوزه‌های نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های تلفن همراه و پویانمایی و انیمیشن با هم به رقابت می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: روال این رویداد ۴۸ ساعته و شیوه عملکرد آن ماراتون محور است و موضوعات در روز افتتاحیه به صورت یکباره به گروه‌ها اعلام می‌شود.

 

 

کد خبر 1111589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha