برگزاری نشست سیاسی بصیرتی برای دانش‌آموزان تحت حمایت

حیدری گفت: به مناسبت ۱۳ آبان نشست سیاسی بصیرتی برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال برگزار می‌شود.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی ستاد اجرایی گرامیداشت ۱۳ آبان در این نهاد برگزار شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: به مناسبت این هفته بیش از ۶ ویژه برنامه برای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

 

وی گفت: برگزاری نشست سیاسی بصیرتی برای دانش‌آموزان تحت حمایت، اجرای مسابقه فرهنگی از اندیشه امام راحل درباره وقایع ۱۳ آبان و اجرای مسابقه نقاشی با موضوع ۱۳ آبان برای دانش آموزان تحت حمایت از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

حیدری تصریح کرد: تجلیل از ۲۰ نفر از دانش‌آموزان برتر کانون‌های فرهنگی کميته امداد و توزیع  ویتامین‌های متناسب با پیشگیری از کرونا بین ۱۷۷ نفر از  دانش‌آموزان محروم مناطق روستایی تحت حمایت از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال شرکت در نماز جمعه را آخرین برنامه این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: هدف از بزرگداشت این روز، این است که نسل جدید با رشادت های دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند آشنا شوند.

کد خبر 1111608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha