برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰

باوی‌زاده از برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در تهران ۱۴۰۰ به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خبر داد.

«محمد باوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری امسال برنامه‌ای تحت عنوان هفته فرهنگی خوزستان در تهران 1400 را در دو بخش آزاد و موضوعی برگزار می‌کند.

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه بخش موضوعی شامل زلزله، تنش آبی، سیل، مناطق محروم و ریزگردها است افزود: آثار در هشت رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، پوستر، عکس، تصویرسازی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نقاشی‌خط برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 20 آبان سال جاری است تصریح کرد: آثار پس از کارشناسی توسط در حوزه هنری تهران در گالری ابوالفضل عالی به نمایش گذاشته می‌شود و هنرمندان می‌توانند آثار خود را که جایگاه و ارزش فروش دارد را با مبالغ مناسب و منطقی به فروش بگذارند.

 

باوی‌زاده با بیان اینکه مدت زمان برپایی نمایشگاه یک هفته است و در صدد هستیم تعدادی از هنرمندان را برای حضور در نمایشگاه اعزام کنیم ادامه داد: هدف از هفته فرهنگی معرفی و دیده شدن و ایجاد انگیزه برای هنرمندان و نگاهی تازه به هنرهای تجسمی و مسئولان تهران به خوزستان است.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت گالری ابوالفضل عالی 60 اثر 50 در 70 است ولی اگر تعداد آثار بیش از این باشد می‌توانیم 2 گالری دیگر حوزه هنری را نیز در اختیار بگیریم یاد آور شد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به شماره 09016655965 واتساپ کنند و در صورت تایید اصل اثر به بسته‌بندی مناسب برای ما ارسال شود.

 

کد خبر 1111654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha