مقدمات بازگشت آموزش حضوری دانشگاه ها در جهرم فراهم شود

شفیعیان با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها از اول آذرماه بر لزوم فراهم آمدن مقدمات بازگشت آموزش حضوری دانشگاه ها در جهرم تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۱۰ آبان) در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان جهرم گفت: پویایی و بالندگی هر جامعه مستلزم وجود نیروهای خلاق و فعال بوده و دانشگاه ها در راستای رشد و کیفیت علم و آموزش باید فعالیت جدی و موثری بایستی داشته باشند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: توسعه همه جانبه و پایدار در جامعه به ارتقا علمی و فرهنگی و رشد دانشگاه ها بستگی دارد.

 

وی عنوان کرد: یکی از مولفه های مهم در رشد و توسعه، وجود نیروی انسانی کارآمد و متخصص است که در این زمینه دانشگاه ها نقش موثری در این خصوص ایفا می کند.

 

شفیعیان با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در ستاد مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها در اول آذر ماه، تاکید کرد: تمام تلاش بر این است که مقدمات بازگشت آموزش حضوری به دانشگاه ها فراهم شده و باید در این خصوص آمادگی لازم داشت.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار داشت: با مجموعه اقدامات پیشگیرانه و مناسبی که از طریق دستگاه‌های مربوطه بویژه دانشگاه علوم پزشکی در پیش گرفته شده است امیدواریم از سلامت آحاد جامعه بطور موثر صیانت شود.

 

شفیعیان از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در شهرستان خواست آمادگی لازم برای بازگشایی مراکز علمی داشته باشند ضمن اینکه در این خصوص به خانواده ها دلگرمی لازم داده شود.

 

کد خبر 1111692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha