ترویج گفتمان جهادی و انقلابی در حوزه های علمیه مازندران را پیگیرم

حجت الاسلام فلاح گفت: تلاش دارم گفتمان انقلاب در حوزه های علمیه استان ترویج و نهادینه شود و کار جهادی در همه عرصه‌ها سرلوحه فعالیت های طلاب استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«جواد فلاح» امروز(۱۰آبان) در  مراسم معارفه مدیر جدید حوزه‌های علمیه استان مازندران در سالن اهل بیت (ع) ساری ضمن تقدیر از حسن اعتماد شورای عالی حوزه‌های علمیه استان اظهار کرد: هدف خدمت‌گزاری است و جز نوکری کاری بلد نیستیم، از ۱۵ سالگی به جبهه‌های جنگ رفتم و در کنار شهدا تربیت شده و با رویکرد جهادی و انقلابی موافق هستم.

 

 

 مدیر جدید حوزه‌های علمیه استان مازندران با بیان اینکه  تلاش دارم گفتمان انقلاب در حوزه های علمیه استان ترویج و نهادینه شود و کار جهادی در همه عرصه‌ها سرلوحه فعالیت های  طلاب استان باشد، افزود: بنده آنچه که مقام رهبری فرمودند با دل و جان می‌پذیرم گفتمان بر پایه جهاد و انقلاب است اگر نباشد به شهدا بدهکاریم.

 

 

حجت الاسلام فلاح تاکید کرد: ما در برابر حوزه علمیه و بزرگانی که در مسیر تربیت طلاب زحمت کشیدند مسئول هستیم و باید این فضا را حفظ کنیم، امروز به‌عنوان یک خادم عرض می‌کنم‌ امثال حجت السلام طاهری پیدا نخواهند شد برای خود اشک نریخت ولی برای طلاب گریه می‌کرد.

 

 

وی با اشاره به خاطره‌ای از حجت الاسلام «ابوالقاسم طاهری» مدیر اسبق حوزه های علمیه مازندران که اخیرا به رحمت خدا رفت، خطاب به حاضران گفت: من نوکری را از آقای طاهری آموختم شما آقایی کنید به من اعتماد کنید و بدانید که به دعای بزرگان محتاج هستم.

کد خبر 1111784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha