قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۹۳ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۹۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (10 آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 234 بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که 83 نفر مبتلای قطعی و 12 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 77 هزار و 609 نفر بهبود یافته گزارش شده است.



وی یادآور شد: از 529 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 40 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده، گچساران و چرام و از 273 نمونه رپید تست 10 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه و گچساران بودند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند افزایشی موارد به خصوص در سه شهرستان کهگیلویه، لنده و چرام نگران کننده است .

 

وی ابراز داشت: تاکنون حدود ٧٦٠ هزار دوز واکسن به هم استانی ها تزریق شده و از والدین محترم به ویژه در شهرستان های بویراحمد و گچساران خواهشمندیم که واکسیناسیون فرزندان دانش آموز خود را سریعا انجام دهید تا همراه سایر دانش آموزان بتوانند در کلاس های حضوری حضور یابند .

 

یزدان پناه یادآور شد: لازم است به اطلاع مردم شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد رسانده شود که در طی همین هفته مرکز شبانه روزی تزریق واکسن در این سه شهرستان افتتاح و آماده ارائه خدمت به هم استانی ها است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم شریف استان تقاضامندیم هر چه سریعتر جهت دریافت واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند تا صمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بتوانیم به پوشش همگانی برسیم و شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.

کد خبر 1111812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha