مدافعان سلامت استان مرکزی به مشهد مقدس اعزام شدند

حجت الاسلام آسوده گفت: ۲۱ مدافع سلامت استان مرکزی در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام «محمد رضا آسوده» ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت به ویژه دراین ایام که با بیماری کرونا مواجه هستیم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ۲۱نفر از مدافعان سلامت استان مرکزی در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، افزود: هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت و در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیر اندیش حاج آقا محسن اراکی  انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در این دوره ۲۱ زائر از کادر بهداشت و درمان از شهرستان های اراک و شازند به مشهد مقدس اعزام شدند، ادامه داد: تلاشگران کادر بهداشت و درمان اعم از پرستاران، بهورزان و سوپروایزران در استان مرکزی از تاریخ ۹لغایت۱۴ آبان در قالب کاروان شهید علی شاه محمدی اولین شهید مدافع سلامت استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت بیان کرد: ما باید قدر دان زحمات و تلاش های این عزیزان باشیم که شبانه روز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

 

«علی شاه محمدی» پرستار بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت استان مرکزی در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان و بهبود وضعیت سلامت جامعه در مقابله با بیماری به کووید ۱۹، پس از ماهها تلاش در صیانت از جان و سلامتی مردم شهر اراک در راه مبارزه با ویروس کرونا، به جمع شهدای سلامت میهن اسلامی پیوست.

 

شهید علی شاه محمدی پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی در 22 تیرماه  سال 99 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در محیط خدمت جان به جان آفرین تسلیم کرد و به جمع شهدای والامقام این مرزو بوم پیوست.

کد خبر 1111855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha