حضور گسترده در اجتماع ۱۳ آبان نشان دهنده هوشیاری در برابر فتنه های استکبار جهانی است

حجت الاسلام شهسواری گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از فرصت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی استفاده کرده و با حضور گسترده هوشیاری و بیداری خود را نسبت به فتنه و توطئه های جدید استکبار اعلام بدارند.

حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: وقتی ما تاریخ انقلاب اسلامی را ورق زده و مطالعه می کنیم در میان رخدادهای انقلاب اسلامی، 13 آبان به دلیل در برداشتن سه رویداد مهم تاریخی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: این سه رویداد  شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 توسط رژیم ستم شاهی، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان معترض به دخالت های آمریکا در ایران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 است که امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم نام بردند.

 

وی عنوان کرد: این رخدادها موجب شده در تقویم انقلاب اسلامی ایران روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت شود و وقتی به صورت اجمالی به رویدادهای 13 آبان می نگریم متوجه می شویم هر سه رویداد دارای هویت مشترکی بوده که همان استکبار ستیزی است و هر کدام نقش بسزایی در شکل گیری، تداوم و تقویت نهضت انقلاب اسلامی ایفا کردند.

 

حجت الاسلام شهسواری خاطر نشان کرد: اجتماع ضد استکباری 13 آبان در شرایط امروز بسیار اهمیت دارد، منطقه و کشور ما دچار تهدیداتی شده و استکبار همواره از ابتدای انقلاب درصدد ایجاد فتنه و توطئه ها بر علیه انقلاب اسلامی بوده است، ما هیچگاه اینها را فراموش نکرده ایم و ملت ما هم به خوبی و با بصیرت این توطئه ها و فتنه ها را رصد کرده و آن را پشت سر گذاشته و پیروز این میدان بوده است.

 

وی اعلام کرد: امسال در شرایطی هستیم که آمریکا از افغانستان خروج حقیرانه داشته و فتنه انگیزی های 2 قله استکبار یعنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه به ویژه در شمال غرب، مشهود است و می طلبد مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از فرصت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی استفاده کرده و با حضور گسترده هوشیاری و بیداری خود را نسبت به فتنه و توطئه های جدید استکبار اعلام بدارند تا جهانیان نظاره گر خلق حماسه ماندگار دیگری باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، استکبار ستیزی و برگزاری باشکوه و موثر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را که به فرموده مقام معظم رهبری تعطیل ناپذیر است، به عنوان محوری ترین پیام جهانی انقلاب اسلامی و رمز و راز عزت و سعادت ملل جهان و پیشرفت و اقتدار ملت ایران می داند.

 

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس ادای وظیفه قانونی و انقلابی خود، با اهتمام و جدیت تمام در برگزاری شایسته این روز بزرگ با همکاری و همراهی دستگاه های دولتی و مردمی عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تأکید بر حفظ سلامتی مردم اقدام کرده و اجتماع باشکوه و بزرگی را در روز 13 آبان برگزار می کند.

 

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان در مراسم 13 آبان خاطر نشان کرد: 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه نسل جدید و دانش آموزان نسل های گذشته و امروز همواره پای مراسم ها، اجتماعات، مناسبات و انتخابات بودند و حضور موثر و گسترده نسل جوان بیانگر آگاهی و بصیرت این قشر بوده است.

 

وی یادآور شد: قطع به یقین برای نسل جدید امروزی هم این حضور در میدان ها در داشتن روحیه استکبارستیزی موثر است و نشان دهنده این است همیشه بیدار هستند و خشم و نفرت استکباری خود را به جهانیان اعلام می کنند؛ امیدواریم امسال هم مردم به ویژه دانش اموزان و دانشجویان با درک مسائل و اتفاقات حساس پیش آمده و فتنه های جدید دشمنان در مراسم 13 آبان سال جاری حضوری گسترده داشته باشند.

 

کد خبر 1111909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha