دفتر پیشخوان خدمات قضایی در زندان بانه افتتاح شد

دفتر پیشخوان خدمات قضایی در زندان بانه به منظور توجه به حقوق شهروندی زندانیان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مرکز خدمات قضایی زندان بانه به منظور بهره‌مندی از تکنولوژی روز و استفاده طرفیت‌های موجود در زندان‌ها برای توسعه خدمات الکترونیکی و توجه به حقوق شهروندی افتتاح شد.

 

 

رشیدی معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری در این مراسم عنوان کرد: بهره مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بسترهای مناسب فراهم شده توسط زندانهای استان کردستان و توجه ویژه مسئولین زندان به توسعه خدمات الکترونیکی موجب شد است تا اقدامات ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویا انجام شود.

 

 

وی ضمن افتتاح مرکز خدمات قضایی بانه گفت: افتتاح این مرکز در سطح استان و زندان‌های استان اقدامی ارزشمند و شایسته در تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول قضایی محسوب می‌شود.

 

 

رشیدی اعلام کرد: با افتتاح این دفتر پیشخوان، هم اکنون شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سقز، مریوان و بانه صاحب دفتر پیشخوان خدمات قضایی مستقر در زندان هستند و امیدواریم بزودی تمامی زندانهای استان به این دفاتر تجهیز شوند.

 

 

مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این رابطه گفت: حرکت به سمت تحول ایجاد شده با بهره‌گیری از تغییر در نگرش مدیریت سازمانی موجب شده است تا امروز شاهد تحویلی محسوس در مجموعه زندان‌های استان باشیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از تکنولوژی با فراهم کردن بسترهای درون سازمانی راهکاری موثر برای کاهش آسیب و توجه ویژه به حقوق شهروندی زندانیان است.

کد خبر 1111921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha