ضرورت بازخوانی دستاوردهای ۱۳ آبان برای نسل جوان

کنجوریان ، گفت: کسب پیروزی در مسیر ولایت ، استکبار ستیزی و نهادینه شدن ایستادگی در برابر آمریکا و زیاده خواهان از مهمترین دستاوردهای ۱۳ آبان و بازخوانی آن برای نسل جوان ضروری است.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۱۳ آبانماه نماد وحدت و همدلی و سند استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است .

 

فرماندار هرسین افزود :۱۳ آبان به عنوان یکی از وقایع سرنوشت ساز و پرصلابت تاریخ جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای خود را تحت رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به جهان صادر کرد و ایمان، مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت، خودباوری و استکبارستیزی را به عنوان الگوی جهانی این انقلاب به دنیا معرفی نمود.

 

وی خاطر نشان کرد: فرزندان ما و نسل های جدید انقلاب باید بی آموزند که تنها راه پیروزی ، محور اصلی اتحاد و غلبه بر استکبار ولایت است.

 

 

کنجوریان تصریح کرد: مراسم ۱۳ آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان هرسین بصورت تجمع برگزار می شود تا به دشمنان اعلام کنیم ایران اسلامی متحد است و هیچ وقت در مقابل نقشه های شوم آنها کوتاه نخواهد آمد.

 

 

فرماندار هرسین اظهار کرد: امروز باید  روحیه استکبار ستیزی برای نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود که آبان ماه به جهت مناسبت های مهم یک فرصت محسوب می شود و از آن باید استفاده کرد.

کد خبر 1111939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha