جهرم میزبان یادواره شهدای «مدافع سلامت» قطب ۵ علوم پزشکی کشور شد

حجت الاسلام دستداده از برگزاری نخستین یادواره شهدای «مدافع سلامت» قطب پنج علوم پزشکی کشور به میزبانی شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نخستین یادواره شهدای قطب پنج علوم پزشکی کشور، شامل دانشگاه های علوم پزشکی جهرم، شیراز، فسا، لار، گراش، بندرعباس، بوشهر و یاسوج به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان ولامقام مدافع سلامت، یاد و خاطره شهید «داوود علیان» شهید مدافع سلامت شهرستان جهرم را گرامی داشت و افزود: در این زمینه سلسله جلسات هماهنگی برگزار با عوامل دست اندر کار و همچنین با حضور خانواده شهید «داوود علیان» و مسئولین هیئت مذهبی «ثارالله» شهر «قطب آباد« در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شده است.

 

وی از راه اندازی دبیرخانه یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد و اظهار داشت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در طول سال، دبیرخانه ای تحت عنوان دبیرخانه یادواره شهدای دانشگاه راه اندازی شده و برنامه های یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج نیز از طریق این دبیرخانه پیگیری شده است.

 

حجت الاسلام دستداده با اشاره به زمان برگزاری این یادواره شهدا، عنوان کرد: نخستین یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج کشور همزمان با ایام سالگرد شهید مدافع سلامت «داوود علیان» برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه ای برای گرامی داشت این شهید بزرگوار در شهر «قطب آباد» و محل دفن شهید علیان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: قطعا مردم شهر «قطب آباد» نیز با حضورشان در این برنامه از این شهید بزرگوار تجلیل می کنند.

کد خبر 1111954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha