شوراهای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پائین دستی دارند

امیری گفت: شوراهای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پائین دستی دارند و در بالندگی آنها برای توسعه منطقه موثر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، در مراسم تحلیف و تشکیل هیئت رئیسه اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان شیراز به میزبانی فرمانداری شیراز گفت: شوراهای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پائین دستی دارند و در بالندگی آنها برای توسعه منطقه موثر هستند.

فرماندار شیراز افزود: شورای شهرستان با ارائه طرح و برنامه به دستگاه های اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان موجب بهینه سازی تصمیمات می شوند.

وی اضافه کرد: به دلیل جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش مهمتری در این زمینه دارد که مسئولیت این شورا را بیشتر می کند.

خاطر نشان می شود در این مراسم پس از ابلاغ احکام اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیراز توسط فرماندار شیراز، هیئت رئیسه سنی شورای اسلامی نیز تشکیل شد و مراسم سوگند نیز به ریاست «سید ابراهیم حسینی»، رئیس سنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۶ عضو از مجموع هشت عضو به انجام رسید.

رای گیری برای تعیین پنج جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال نیز انجام شد که «محمدتقی تذروی» با ۶ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شد.

«علی اژدری» نیز با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، «علی کاویانی» با ۶ رای به عنوان منشی اول، «حسین شریفی مند» با ۶ رای به عنوان منشی دوم و «علی اصغر زارعی» نیز با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

کد خبر 1111980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha