برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآنی «هدهد» دانشگاهیان وزارت بهداشت در ۵۵ رشته

حجت ‌الاسلام کوهی گفت: بیست و ششمین جشنواره قرآنی «هدهد» دانشگاهیان وزارت بهداشت در ۶ بخش و ۵۵ رشته برگزار خواهد شد و ثبت نام آن تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «مرتضی کوهی»، امروز (سه شنبه 11 آبان) با اشاره به ثبت نام جشنواره قرآنی «هدهد» در جمع خبرنگاران گفت: ثبت ‌نام مرحله دانشگاهی بیست و ششمین جشنواره قرآنی «هدهد» دانشگاهیان وزارت بهداشت تا 15 آبان ادامه دارد.

معاون سیاسی فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ‌های فارس افزود: این رویداد مهم قرآنی ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه ‌های علوم پزشکی سراسر کشور در 6 بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی، فضای مجازی رسانه ‌ای و صنایع ‌دستی با موضوع «قرآن و عترت» و در ۵۵ رشته برگزار می شود.

دبیر استانی جشنوراه قرآن وعترت دانشگاهیان استان فارس اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره قرآنی می توانند از طریق سایت https://quran.behdasht.gov.ir/login ثبت‌ نام کنند.

وی اعلام کرد: جشنواره قرآنی «هدهد» در 2 مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد اما در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته ‌ها، مرحله ملی نیز اجرا می شود.

حجت ‌الاسلام کوهی ادامه داد: از آنجا که این جشنواره قرآنی برای مخاطبان گسترده شامل دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ های علوم پزشکی برگزار می شود، همواره شاهد مشارکت قابل‌ توجه جامعه دانشگاهی علوم پزشکی در آن هستیم.

وی تصریح کرد: متنوع بودن رشته‌ ها و وجود 55 رشته موجب شده تا شاهد مشارکت بالای دانشجویان در این جشنواره قرآنی باشیم.

«عطا الله امیدواری»، نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل حضور گسترده کارکنان، اعضای هیئت‌ علمی و دانشجویان از سال 94 تاکنون رتبه اول کشوری جشنواره قرآنی «هد هد» در بین دانشگاه ‌های علوم پزشکی کشور را داشته است.

دبیر اجرایی بیست وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: جمعیت قابل ‌توجهی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز سالانه در این جشنواره شرکت کرده و در تمامی رشته‌ ها رتبه‌ های برتری کسب می ‌کنند.

وی اعلام کرد: از 2 سال قبل به علت شیوع کرونا این جشنواره غیرحضوری برگزار می شود و سال گذشته نیز موفق به تقدیر حضوری شرکت‌ کنندگان برتر این جشنواره نشدیم اما به 460 نفر برگزیده سال قبل هدایا  نقدی تقدیم شد.

کد خبر 1112007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha