مدرسه یکی از مهمترین سنگرهای مقابله با جنگ نرم است

کریم‌پور با اشاره به اینکه مدرسه به عنوان یکی از مهمترین سنگرهای مقابله با جنگ نرم به حساب می‌آید گفت: ما در مجموعه بسیج قصد داریم در زمینه تربیت و پرورش دانش‌آموزان به فرهنگیان کمک کنیم تا بتوانیم دانش‌آموزانی تراز انقلاب اسلامی پرورش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (سه شنبه ۱۱ آبان) در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اندیمشک اظهار کرد: امام راحل بنیانگذار شجره طیبه بسیج بود و با فرمان تاریخی که در سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین داشت، دفاتر دانش‌آموزی در مجموعه‌های مدارس شروع به‌کار کردند و در دوران دفاع مقدس نیز آموزش نظامی و پشتیبانی از جنگ را انجام دادند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: ۵۵۰ هزار دانش‌آموزی که به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و حضور معلمانی که در این عرصه فعالیت داشتند، با تقدیم خون هزاران دانش‌آموز و معلم در هشت سال جنگ تحمیلی برگ زرینی از این افتخارات را به نام خود ثبت کردند.

 

وی اذعان کرد: در سال ۱۳۷۵، در راستای تشکیل و توسعه بسیج دانش‌آموزی در مجلس شورای اسلامی، یک اساسنامه تدوین و ابلاغ آن در هیئت وزیران صورت گرفت و بنا شد تا در بحث رویکرد تربیتی و جهت‌گیری انقلابی به منظور تقویت معنویت و ارتقای بصیرت، این نهاد مقدس شروع به‌کار کند و در عرصه پرورش و تربیت کمک حال مدارس باشد.

 

کریم‌پور با اشاره به اینکه مدرسه به عنوان یکی از مهمترین سنگرهای مقابله با جنگ نرم به حساب می‌آید تصریح کرد: بنا داشتیم در قالب طرح «شهید بهنام محمدی» ارتباط میان خانه، مسجد و مدرسه را تقویت کنیم اما شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، بخشی از این کار را به تعویق انداخت.

 

وی به بیان مطالبی پیرامون یوم‌الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و خاطر نشان کرد: ما در مجموعه بسیج قصد داریم در زمینه تربیت و پرورش دانش‌آموزان به فرهنگیان کمک کنیم تا بتوانیم دانش‌آموزانی تراز انقلاب اسلامی پرورش دهیم.

 

کد خبر 1112020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha