تفاهم نامه همکاری ستاد عتبات عالیات و امورمساجد استان البرز منعقد شد

اسمی خانی با اعلام خبر تفاهم نامه همکاری میان امور مساجد استان البرز و سازمان عتبات عالیات این استان گفت: این تفاهم نامه همکاری در راستای تعالی و جریان سازی فرهنگی در جهت بهره مندی از حضور ائمه مساجد البرز منعقد شد.

« غضنفر اسمی خانی» با اعلام خبر تفاهم نامه همکاری میان امور مساجد استان البرز و سازمان عتبات عالیات این استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این تفاهم نامه همکاری در راستای تعالی و جریان سازی فرهنگی در جهت بهره مندی از حضور ائمه مساجد البرز منعقد شد. 

 

معاون جذب و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: در راستای این تفاهم نامه، نشستی با حضور معاونت جذب و مشارکت های مردمی و حجت الاسلام مرادی، سرپرست امور مساجد استان البرز در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز برگزار شد. 

 

وی اظهار کرد: طی این نشست تفاهم نامه همکاری مورد نظر مورد بحث و تعمق و تبادل نظر قرار گرفت و سرپرست امور مساجد استان البرز آمادگی خود را برای همکاری با ستاد اعلام کرد. 

 

معاون جذب و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه همکاری در ارتباط با همکاری ائمه جماعات مساجد و هیئت امناء با ستاد بازسازی اعتاب مقدسه تنظیم شد. 

 

 

کد خبر 1112049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha