برترین‌های طرح حفظ موضوعی قرآن کریم شهرستان سقز تجلیل شدند

۵۲ نفر از قرآن آموزان طرح حفظ موضوعی قرآن کریم شهرستان سقز طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم تجلیل از برترین‌های طرح حفظ موضوعی قرآن کریم با اشاره به حقانیت قرآن که بر قلب پیامبر بزرگ اسلام (ص) نازل شده است، اظهار کرد: برای رشد و مسیر سعادت باید محتوای قرآن را یاد بگیریم.

 

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان افزود: قرآن بعنوان وحی الهی و سخن خداوند مسیر سعادت و رشد انسان است و هیچ مسلمانی در سراسر جهان در حقانیت قرآن اختلاف نظر ندارند.

 

وی با بیان اینکه اکثریت مردم جهان خدا باور هستند، خاطرنشان کرد: آن برنامه که رشد و رستگاری انسان را تامین و تضمین می‌کند دین مبین اسلام و قرآن است که باید همه ما در راستای ترویج قرآن و معنویات آن تلاش و کوشش کنیم.

 

حجت الاسلام حاتمیان اضافه کرد: اگر بخواهیم از قرآن بهره ببریم و در سختی ها و مشکلات، در راه رستگاری و سعادت، تلخی و شیرینی ها و در تمام مراحل زندگی مسیر تعالی داشته باشیم باید محتوای قرآن را فرا بگیریم.

 

مدیرکل  تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تقدیر از مربیان و ماموستایان برای ترویج و یادگیری قرآن به دانش آموزان، یادآور شد: مربیان و کسانی که قرآن را به دانش آموزان یاد می دهند کار بزرگی می کنند و باید همه ما همانند این عزیزان در ترویج و آموزش قرآن تلاش کنیم.

 

 این طرح که در رشته حفظ قرآن کریم اجرا شده با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیاء در بین قرآن آموزان کودکان و نوجوانان خانه قرآن ها و کانون های فرهنگی تبلیغی سقز  اجرا شد.

 

کد خبر 1112050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha