حجت الاسلام شیرازی سخنران مراسم یوم الله ۱۳ آبان/ گرامیداشت ۱۳ آبان در مصلی شهر ایلام

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله است سخنران این مراسم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم یوم الله ١٣ آبان ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ) اظهار کرد: شعار محوری که امسال برای یوم الله ۱۳ آبان نام گذاری شده است« ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه ی استکباری آمریکا» است که تمامی برنامه ها در سراسر کشور با محوریت این شعار برگزار خواهد شد.

 

 

حجت‌الاسلام« علی چراغی پور» تصریح کرد: سیاست های اجرایی امسال در گرامیداشت ۱۳ آبان تاکید بر تغییر و آگاهی بخشی به خصوص توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان، تاکید بر استکبار ستیزی، آگاهی بخشی در مورد تضاد خوی استکباری آمریکا با منافع نظام جمهوری اسلامی و توجه به استمرار دشمنی استکبار جهانی در سطوح مختلف علیه انقلاب اسلامی و ملت‌های جهان اسلام، تاکید بر انگیزه ایمانی و بصیرت و عقلانیت، به عنوان سه عنصر مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی با تاکید بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه ها به خصوص در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی، گفت: ترویج گفتمان مقاومت با عنوان یگانه راه عملی مقابله با استکبار جهانی، تاکید بر لزوم آمادگی و ایستادگی و احساس مسئولیت جوانان برای آینده کشور در مواجهه با استکبار جهانی از دیگر  اهداف برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  با اشاره به اینکه سخنران اصلی مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان حجت‌الاسلام «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله است، افزود: این مراسم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در شهرهای با وضعیت آبی امکان راهپیمایی است که ما در استان راهپیمایی نخواهیم داشت، ابراز کرد: با مجوز  لازم از سوی وزارت کشور، در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی می توان اجتماعات را برگزار کرد و در شهرهای با وضعیت قرمز به صورت اجتماع محدود و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد.

 

چراغی پور یادآور شد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف، فضاسازی تبلیغی میادین و معابر، نصب بنر، علائم تبلیغاتی و اِلمانهای مخصوص در این ایام، برگزاری تجمع در تمامی شهرها و برنامه ریزی در جهت تکثیر و انتشار عکس، پوستر و... در سطح استان، ایجاد نظم و کنترل و اتخاذ سیاست‌های ترافیکی توسط نیروی انتظامی و راهور از جمله اقدامات ویژه ای است که برای یوم االله ۱۳ آبان انجام خواهد گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری نشست های تخصصی در این ایام و به کارگیری ظرفیت درون سازمانی در آموزش و پرورش در جهت استفاده از اپلیکیشن شاد ویژه دانش آموزان نیز در دستور کار قرار دارد که دانش آموزان از این طریق با فلسفه یوم الله ۱۳ آبان بیش از گذشته آشنا شوند.

کد خبر 1112074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha