اظهار امیدواری سرلشکر باقری نسبت به ارتقاء قابلیت های هواپیمایی کشور

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را به وی تبریک گفت و نسبت به ارتقاء قابلیت های هواپیمایی کشور اظهار امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را به وی تبریک گفت. متن پیام تبریک سرلشکر باقری به این شرح است :

برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد  محمدی بخش 

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی  به سمت " معاون وزیر و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری" که نشانگر حسن اعتماد هیئت محترم دولت و وزیر معزز راه و شهرسازی و ارمغان تعهد، لیاقت و توانمندی های آن برادر ارجمند برای نقش آفرینی در این سنگر خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم تجارب و پیشینه ارزنده و موثر در حوزه صنعت هوایی کشور در تلفیق با تدبیر و مدیریت خردمندانه جنابعالی ، نوید بخش شکوفایی و  اعتلای بیش از پیش این حوزه و ارتقاء قابلیت های هواپیمایی کشور در شان و تراز نظام و ملت عظیم الشان ایران است. 

با ابراز خرسندی از این رخداد مبارک و اعلام آمادگی برای تعمیق همکاری‌های فی مابین نیروهای مسلح و آن سازمان، دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این منصب خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر ( عج ) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) را از درگاه ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

کد خبر 1112114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha