وحید حیاتی دلسوزانه برای هنر اصیل این مملکت تلاش کرد

عرفان پور گفت: امثال وحید که دلشان را سال‌ها در ایام حیات با معانی مقدس، مهربانی و رحمت روشن و زنده کرده‌اند، حالا حالاها از جمع ما نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  میلاد عرفان‌پور، امروز ، سه شنیه ، ۱۱ آبان در مراسم بدرقه مرحوم وحید حیاتی که در محوطه باز فضای حوزه هنری  برگزار شد، گفت:هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ ثبت است بر جریده عالم دوام ما. همه اهالی موسیقی و کسانی که از دیروز که خبر درگذشت وحید حیاتی را شنیدند، داغدار و منقلب هستند. بسیاری از استادان و برجستگان هنر روزگار ما تماس گرفتند و با حالت منقلب و گریان از وحید عزیز گفتند.

 

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری با بیان اینکه آقا وحید عزیز همیشه ذکر خیر مادر را می کرد، عنوان کرد: ما بسیار مشتاق این بودیم که مادر ایشان را زیارت کنیم اما نه در این حال.  مرحوم حیاتی می‌گفت که مادر چقدر اهل قرآن، دل و معنا است. معنایی که ما زمینی‌ها  از حیات می‌دانیم صدای نبض، تپش قلب و علائم زیستی  است اما معنایی که اهل ملکوت و قرآن از حیات می‌دانند، چیز متفاوتی است.

 

وی با اشاره به اینکه وحید حیاتی عزیز هنوز زنده است، بیان کرد: امثال وحید که دلشان را سال‌ها در ایام حیات با معانی مقدس، مهربانی و رحمت روشن و زنده کرده‌اند، حالا حالاها از جمع ما نخواهند رفت.خانواده محترم آقا وحید بدانند آقا وحید ان‌شاءالله از این به بعد در زندگی خانواده خودش، میان دوستان و فضای هنر اصیل کشور بیشتر حضور خواهد داشت. استادان ارجمند در جمع هستند و قطعا درباره آقا وحید بیشتر خواهند گفت.

 

 عرفان پور اظهار داشت: تلاشی که وحید سال‌های سال‌ دلسوزانه برای هنر اصیل این مملکت داشت، از خاطره‌ها نمی رود.

 

 بر اساس این گزارش، شهرام شکیبا در مراسم خاک‌سپاری‌ مرحوم وحید حیاتی گفت: روزگار خیلی بدی شده است. ما یکی یکی رفقای هم سال، هم سن و هم نفس خودمان را بدرقه می‌کنیم. امروز رفیقی را بدرقه می‌کنیم که صدای خنده‌هایش همیشه در این ساختمان برایمان شنیدنی بود.

 

در ادامه پیام محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری که در سفر سوریه است، خوانده شد. در این پیام چنین آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون. خبر درگذشت همکار گرانقدرمان، آقای حیاتی بسیار تأثربرانگیز بود. این فقدان تلخ را خدمت خانواده محترم ایشان و مجموعه حوزه هنری تسلیت عرض می‌کنم. در جوار حرم مقدس اسوه صبر و مقاومت برای خانواده ایشان از حضرت زینب (س) صبر و تسلی مسئلت می‌نمایم. رحمت، مغفرت و رضوان الهی نثار روح ایشان باد.

کد خبر 1112121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha