مسابقه بزرگ استکبارستیزان دراستان سمنان برگزارمی شود

مشیری از برگزاری مسابقه بزرگ استکبارستیزان دراستان سمنان خبرداد.

«هاشم مشیری» درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان؛با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ استکبارستیزان، هم‌زمان با ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی در استان سمنان گفت: این مسابقه در دو بخش عکاسی با تلفن همراه و پلاکارد_نویسی (ویژه استان سمنان) برگزار خواهد شد.

 

مسئول مرکز فضای مجازی قافله تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ،اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره تبلیغات اسلامی استان ، حوزه هنری استان سمنان و مرکز فضای مجازی قافله در این برنامه همکاری دارند.

 

وی افزود:علاقمندان می توانند عکس هایشان را با موضوع حضور پرشور مردم در مراسم و دست نوشته های استکبر ستیزی به شماره ۰۹۳۶۱۶۹۵۳۹۲ در شبکه های اجتماعی ایتا ، واتساپ ،تلگرام تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ ارسال کنندو به بهترین آثار به قید فرعه هدایایی تقدیم می شود.

 

مشیری  روز ۱۳ آبان را مبدأ ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان انقلاب و آمریکا عنوان کردوافزود: این روز یادآور ۳سند مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش‌آموزان توسط استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است.

 

مسئول مرکز فضای مجازی قافله با اشاره به ضرورت افشای فتنه‌های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان اظهارداشت: روز ملی مبارزه با استکبار، تنها مربوط به دانش آموزان و دانشجویان نیست و باید تمام اقشار جامعه نسبت به برگزاری باشکوه آن احساس مسئولیت کنند.

 

 

 

کد خبر 1112139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha