کتابخانه‌های عمومی گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال ارائه خدمات هستند

کرمی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه کتابخانه‌های عمومی گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال ارائه خدمات هستند گفت: در راستای خدمات‌دهی هر چه بهتر به مردم برنامه‌های این نهاد با ستاد مدیریت و مقابله با کرونا هماهنگ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «پریسا کرمی» امروز (سه‌شنبه، 11 آبان) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت اظهار داشت: باید کمک کنیم تا دیدگاه جوانان و نوجوانان جامعه با برگزاری نشست‌های فرهنگی، معرفی کتاب‌ها و اقداماتی نظیر این واقع‌بینانه‌تر شود.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان افزایش امکانات فرهنگی در تمام نقاط استان و شهرستان رشت از جمله ایجاد کتابخانه‌ها را خواستار شد و عنوان کرد: در حوزه لولمان اگر فضایی به ما معرفی شود حتما یک کتابخانه را جهت استفاده مردم در آنجا ایجاد می‌کنیم.

 

کرمی استفاده بهینه از فضاها و پرهیز حداکثری از ایجاد بار مالی را تاکید دولت دانست و ابراز داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به جای ساخت کتابخانه‌های جدید در شرایط فعلی به دنبال استفاده هر چه بهتر از امکانات موجود است تا از این طریق علاوه بر افزایش سرانه کتابخانه‌ها در هر کدام از مناطق هزینه‌های اضافی هم ایجاد نگردد.

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی کتابخانه‌های عمومی گیلان باز هستند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به ارائه خدمت می‌پردازند تصریح کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در راستای انجام رسالت خود و خدمات‌دهی هر چه بهتر به مردم برنامه‌های خود را با سیاست‌های ستاد مدیریت و مقابله با کرونا هماهنگ کرده است.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با بیان اینکه علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند از فضای پیش آمده کنونی برای استفاده بیشتر از کتابخانه‌ها بهره ببرند افزود: جشنواره رضوی و هفته کتاب دو رویدادی است که در پیش داریم از طرفی مهلت جشنواره رضوی نیز تا 30 آذر تمدید شده است.

 

کرمی از همراهی‌ها، مشارکت و پشتیبانی‌های فرماندار رشت در بحث پیشبرد برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان گیلان قدردانی و خاطرنشان ساخت: کتابخانه مرکزی شهر رشت سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند برای کل استان است و در مسیر راه‌اندازی آن نیز فرماندار شهر رشت همواره در کنارمان بوده‌ و از ما پشتیبانی کرده‌اند.

 

کد خبر 1112199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha