اجتماع استکبار ستیزی مردم در ۱۵ شهر خراسان شمالی برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: اجتماع استکبار ستیزی ۱۳ آبان با حضور مردم و مسئولان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ۱۵ شهر خراسان شمالی برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: اجتماع استکبارستیزی مردم خراسان شمالی فردا پنج شنبه سیزدهم آبان ماه 1400 در 15 شهر خراسان شمالی به صورت محوری برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: این مراسم در بجنورد مرکز خراسان شمالی ساعت 10 صبح و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و در محل میدان شهید بجنورد برگزار می شود.

 

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله سیزده آبان خراسان شمالی از جمله برنامه های پیش بینی شده در مناسبت 13 آبان ماه را شب شعر و خاطره، نشست های بصیرتی و تبیینی، اجرای گروه های سرود در نقاط مختلف شهر و محافل انس با قرآن کریم معرفی کرد.

 

وی همچنین به اجرای پویش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: پویش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در آستانه برگزاری اجتماع باشکوه بزرگداشت یوم الله 13آبان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری اظهارکرد: مردم می توانند تا 15 آبان ماه 1400 با شرکت در این پویش به آدرس اینترنتی 13ABAN.ccoip.ir، ضمن اعلام انزجار از نظام استکبار جهانی، شعار خود را انتخاب و در روز یوم الله 13 آبان قطعنامه سراسری مراسم را تأیید کنند.

 

 

 

سمیرا نیستانی

 

 

کد خبر 1112333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha