زنگ استکبارستیزی در مدارس گیلان نواخته شد

در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی صبح امروز (۱۲ آبان) در مدارس استان گیلان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی که به نام روز دانش آموز نیز نامگذاری شده است زنگ استکبار ستیزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس سراسر گیلان نواخته شد.

 

در رشت نیز این آیین به ضورت نمادین با حضور «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در مدرسه دخترانه متوسط دوم بعثت برگزار شد و بر ضرورت تبیین روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان برای نسل کنونی تاکید گردید.

 

این مراسم به دلیل تقارن روز ۱۳ آبان با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس امروز(چهارشنبه، ۱۲ آبان) در مدارس سراسر گیلان برگزار شد. 

 

گفتنی است، ۱۶۹ ویژهبرنامه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی توسط دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان گیلان در این ایام برگزار می‌شود و اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در همه شهرهای استان گیلان با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی راس ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه(۱۳ آبان) برگزار می‌شود.

 

اجتماع باشکوه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شهر رشت نیز راس ساعت ۱۰ صبح فردا با سخنرانی سردار دکتر «حمیدرضا مقدم فر» مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1112346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha