شرکت ۳۲ هزار دانش آموز ابتدایی  همدان در جشن قرآن

خدا بنده لو از برگزاری جشن آغازین قرآن برای بیش از ۳۲ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در استان همدان خبر داد و گفت: ضرورت آشنایی کودکان با آموزه های قرآنی و کاربرد آن در زندگی بسیار مهم است.

«معصومه خدا بنده لو» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  گفت: توجه به حرمت و کرامت قرآن، تمام برنامه های دوره ابتدایی با رویکرد قرآنی شکوفا تر می‌شود.

 

معاون آموزش ابتدایی استان  همدان افزود: باید آغاز فراگیری قرآن دانش آموزان پایه اول در فضای معنوی وعطرآگین برگزار شود. که خاطره ای ماندگار در روح و ذهن این دانش آموزان داشته باشد و موجب انس و الفت بیشتر نسبت به ائمه اطهار و پیامبر اسلام شود.


وی افزود: بهتر است تمام برنامه های دوره ابتدایی با رویکرد قرآنی همراه باشد. تا دانش آموزان بتوانند در پایان این دوره قادر به روخوانی صحیح قرآن باشند. که این مهم دراستای اهداف قرآنی سند تحول بنیادین است.


خدا بنده لو ادامه داد:  آثار و نتایج قرائت قرآن و درک مفاهیم آن در زندگی انسان ها علاوه بر قرائت، معرفت و شناخت حقیقی قرآن تاثیر بسیار ژرفی در زندگی و منش فرد خواهد داشت. در اینصورت می توانیم آینده سازانی متعهد و پایبند به ارزش های اسلامی تربیت کنیم.


وی اضافه کرد: ضرورت آشنایی کودکان با آموزه های قرآنی و کاربرد آن در زندگی بسیار مهم است. هدف از برگزاری این جشن طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) تعمیق این ارزش ها و آشنایی دانش آموزان بااین کتاب آسمانی، که مملو از ارزشها و اخلاق اسلامی است.

 

معاون آموزش ابتدایی استان همدان  از برگزاری جشن آغازین قرآن برای بیش از 32 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در مدارس استان همدان خبر داد.

 

 خدابنده  اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در فراهم نمودن زمینه تربیت پذیری دانش آموزان مبتنی بر معارف انسان ساز قرآن کریم و سیره تعالی بخش پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (علهیم السلام اجمعین) دارد.

   

.

 

کد خبر 1112361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha