۶۵ درصد مردم قم واکسن زده‌اند/از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم

قدیر با اشاره به روند واکسیناسیون در قم گفت: ۶۵ درصد همشهریان بالای ۱۲ سال در قم واکسن زده‌اند که از میانگین کشوری کمتر هستیم و امیدواریم روزبه‌روز این آمار گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (چهارشنبه 12 آبان ماه) در جلسه ستاد کرونا استان که در استانداری قم برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم گفت: خوشبختانه شاهد یک کاهش درروند ابتلا به کرونا در قم هستیم که با شیب کم در حال رقم خوردن است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: امیدواریم این روند همچنان ادامه‌دار باشد و بار دیگر شاهد روزهای بد کرونایی در قم نباشیم.
 

قدیر با اشاره به موج‌های سینوسی کرونا گفت: هفته گذشته یک موج سینوسی را در قم شاهد بودیم که باید هوشیارانه عمل کرده و اجازه ندهیم بار دیگر شاهد اتفاقات خطرناک در استان باشیم.


وی گفت: عادی انگاری کرونا یکی از مشکلات اساسی در استان است که باید مراقب بوده و اجازه ندهیم که این کار رقم بخورد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: رعایت دستورات بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن باید همواره در دستور کار بوده و همگان در توسعه این سه امر مسئولیت داریم.


قدیر گفت: خوشبختانه امروز بعد از 118 روز شاهد بودیم که آمار فوتی کرونا در قم صفر شد که این اتفاق بسیار خوبی است و امیدواریم تداوم داشته باشد.


وی با اشاره به روند واکسیناسیون در قم گفت: 65 درصد همشهریان بالای ۱۲ سال در قم واکسن زده‌اند که از میانگین کشوری کمتر هستیم و امیدواریم روزبه‌روز این آمار گسترش یابد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر در تمامی شهر مراکز واکسیناسیون دایر شده است و حتی در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر نیز این مراکز دایر شده که از تولیت‌های این اماکن مقدسه قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 1112438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha