جذب جوانان به مسجد بهترین راه استکبارستیزی است

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی گفت: اگر زمینه بازگشت حداکثری مردم به مساجد را فراهم کنیم بهترین روش برای مبارزه با استکبار را انجام داده‌ایم. جذب جوانان به مسجد عمل به شعار مرگ بر آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا گفتن امروز ما درست عمل کردن مسئولان کشور و ائمه جماعات مسجد و همه مدیران فرهنگی کشور است، اظهار کرد: بازگشت به سنگری که امام خمینی (ره) به آن اشاره کردند نیز بهترین تجلی بخش و عمل به شعار مرگ بر آمریکا است.

 

تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تهران افزود: متاسفانه برخی از مساجد ما کاربری گذشته را ندارند و بیساری از آنها به سرای سالمندان تبدیل شده اند و کم هستند مساجدی که در آنها جوانان غوغا بکنند. اگر می خواهیم مرگ بر آمریکا بگوییم و 13 آبان را بزرگ بداریم باید این زمینه فراهم شود که مسجد محل حضور جوانان شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در مسجد ممکن نمی شود مگر اینکه نگاه تحولی داشته باشیم و در حال حاضر هر کسی می خواهد مرگ بر آمریکا بگوید باید ببیند چقدر به مردم خدمت می کند.

 

کد خبر 1112460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha