نهضت توسعه خوابگاه های متاهلی در کشور اجرا می شود

داداش پور از اجرای نهضت توسعه خوابگاه‌های متاهلی در کشور خبر داد و گفت: از ۱۵ آبان دانشجویان همه مقاطع در دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «هاشم داداش پور» امروز( چهارشنبه، ۱۳ آبان ) در حاشیه افتتاح خوابگاه دخترانه دانشگاه گیلان در رشت اظهارکرد: ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی در کشور با توجه به تقاضای دانشجویان در حال افزایش است.

 



معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر و به دلیل شیوع کرونا ویروس، دانشگاه ها تعطیل شده بود گفت: پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه بنا به دستور ستاد ملی کرونا ویروس رعایت می شود.

 

وی با اعلام افزایش ظرفیت دو برابری خوابگاه‌ها به‌ویژه در دوران کرونا تصریح کرد: بهره گیری از خوابگاه‌ها ۲ برابر افزایش می‌یابد چرا که طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، در اتاق‌های چهار نفره باید ۲ دانشجو اسکان داشته باشد.‌

 

داداش‌پور با بیان اینکه هر خوابگاه باید دارای تجهیزات و امکانات مورد نیاز دانشجویان باشد تصریح کرد: از ۱۵ مهر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و از ۱۵ آبان دانشجویان سایر مقاطع در دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

 

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان از اجرای نهضت توسعه خوابگاه‌های متاهلی در کشور خبر داد و اعلام کرد: خیرین و علاقمندان می توانند در این راستا کمک های لازم را به دانشگاه‌های کشور داشته باشند.‌

کد خبر 1112474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha