زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان نواخته شد

در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در آیین نمادین زنگ استکبار ستیزی که در دبیرستان دخترانه شهیده ژیلا مقبل سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یوم الله (۱۳ آبان) یادآور سه حادثه بزرگ است که هرکدام نقش موثری در پیشبرد نهضت تاریخی امام خمینی (ره)داشته است.

 

وی با اشاره به این رویدادها اعلام کرد: 13 آبان فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌ها به نسل جوان و نوجوان است تا بدانند که ما چه عقبه ای را پشت سر گذاشته‌ایم که امروز به این درجه از عزت و سربلندی دست یافته‌ایم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای ما عزت به ارمغان آورد و شهادت شهدای دانش آموز وتسخیر لانه جاسوسی هیمنه ابرقدرتی آمریکا را در هم شکست و ملت‌های ضعیف به خود جرات دادند در مقابل ابرقدرتی آمریکا قدعلم کنند.
 

 

حجت‌الاسلام سادات اضافه کرد: گرچه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا همچنان تا امروز ادامه دارد اما دلیل آن هم این است که ماهیت نظام سلطه را  به چالش کشیدیم.

 

وی بر حفظ هوشیاری دانش‌آموزان در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: باید همواره هوشیاری خود را در مقابل استعمار حفظ کنیم.

کد خبر 1112478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha