استکبار ستیزی به معنای مخالفت با ظلم و ستم است

حجت الاسلام معبودی گفت: استکبارستیزی به معنای مخالفت با ظلم و ستم است و آمریکای جنایتکار و اسرائیل مصداق واقعی و مظهر ظلم و ستم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در مراسم افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که امروز (چهارشنبه 12 آبان) در سالن اجتماعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: این ایام مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و برخی می گویند چرا استکبارستیزی و بیان می کنند این امر هزینه دارند و در واقع این موضوع برای آنها جا نیفتاده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اد امه داد: استکبار ستیزی یعنی مخالفت با سلطه طلبی آمریکای جنایتکار که به دنبال سلطه بر دیگران است و با پیاده کردن کودتاهای مختلف در کشورهای متعدد می خواستند بر آنها سلطه یابند.

 

وی عنوان کرد: استکبار ستیزی به معنای مخالفت با ویژه خواری است، آمریکایی ها سازمان ملل را ایجاد کردند و هر جا به نفع خودشان است رأی صادر می کنند در حالی که سازمان ملل متعلق به همه است.

 

حجت الاسلام معبودی اعلام کرد: استکبارستیزی به معنای مخالفت با ظلم و ستم است و آمریکای جنایتکار و اسرائیل مصداق واقعی و مظهر ظلم و ستم هستند.

 

وی اعلام کرد: استکبارستیزی یعنی پاسداری از هویت یک ملت زیرا استکبار به دنبال این است که هویت ما را تغییر داده و یا از بین ببرد و آنها با جنگ نرم و ماهواره ها این هدف را دنبال می کنند تا هویت ملت های مستقل را از آنها سلب کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تأکید کرد: استکبارستیزی به معنی مخالفت با جنگ و جنگ طلبان، مخالفت با توطئه ها علیه ملت ها، عدم تکیه بر قدرت های پوشالی و مخالفت با تحقیر ملت ها است و آمریکایی ها در عراق و افغانستان و هر کشور دیگری که رفتند ملت شان را تحقیر کردند و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر کسانی که دنبال تحقیر ملت ها هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز ما نیاز داریم تا در عرصه دیجیتال تولیدات داشته باشیم و این تولید محتوا باید فاخر، عمیق، جذاب و هماهنگ با فطرت انسان ها باشد.

 

حجت الاسلام معبودی گفت: موفقیت برای ملتی است که بتواند در حوره دیجیتال تولید فاخر داشته باشند و کنترل این حوزه را به دست گیرند و شما جوانان توانایی این امر را دارید و ان شاالله با تولیدات فاخر قدمی در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب بردارید.

 

وی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری فرمودند از پرمحتواترین مطالب است و در هر عرصه ای بخواهید قلم بزنید می توانید از این بیانیه کمک بگیرید.

 

کد خبر 1112483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha