حمایت پارک علم و فناوری از دستاوردهای رویداد تولید محتوای بسیج استان قزوین

مافی گفت: خروجی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مورد حمایت پارک علم و فناوری قزوین قرار می گیرد و این رویداد نقطه شروعی است که ان شاالله به کسب و کار پایدار تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در مراسم افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که امروز (چهارشنبه 12 آبان) در سالن اجتماعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: سه رویداد مهم در 13 آبان داریم که این رویدادها در سال های 1343، 1357 و 1358 روی داده است که این مناسبت ها سبب شد تا این روز با عنوان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی نام بگیرد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم افزود: از همه فناورانی که در این برنامه شرکت کردند، تشکر می کنیم و خروجی این رویداد مورد حمایت پارک علم و فناوری قزوین قرار می گیرد.

 

وی عنوان کرد: این برنامه بعد از این رویداد ادامه دارد و در واقع رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان نقطه شروعی است و ان شاالله به کسب و کار پایدار برای شما تبدیل شود.

 

مافی تأکید کرد: امیدواریم حاضران در این برنامه حضور بیشتری در فضای مجازی و تولید محتوا داشته باشند، فضایی که دشمن به نفع خود از آن استفاده می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: چهار موضوع «خدمت به مردم»، «صرفه جویی»، «امید به زندگی» و «قزوین شهر هوشمند» انتخاب شده که در این حوزه ها می توانید با یکدیگر رقابت کنید.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین در پایان یادآور شد: برگزیدگان این رویداد در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در دی ماه برگزار می شود، مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

گفتنی است رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان به مدت 48 ساعت و در بخش بازی های تلفن همراه، نرم افزارهای تلفن همراه و پویانمایی برگزار می شود.

کد خبر 1112513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha