استان البرز ۷۹۵ دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ شهید حسین فهمیده الگوی شهید علی لندی

رستمیان با اشاره به اهمیت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید محمدحسین فهمیده گفت: استان البرز ۷۹۵ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

« سلیمان رستمیان» با تبریک یوم الله سیزدهم آبان سالوز استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استان البرز مفتخر به تقدیم ۷۶۹ شهید دانش آموز است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: اهمیت روز دانش آموز به گونه ای است که ماهیت و هویت انقلاب اسلامی را نشان می دهند و از قول حضرت امام (ره) انقلاب دوم مردم ایران است.

 

وی اظهار کرد: جریان ها و حوادث متعدد و مختلفی در دهه های مختلف انقلاب اسلامی حادث شده است که تسخیر لانه جاسوسوی آمریکا مهمترین آن است.

 

وی بیان کرد: ارزش های نظام و انقلاب اسلامی برمبنای ارزش های دینی و باورهای ایمانی است که در جریان هشت سال دوران دفاع مقدس با حضور ۳۶ هزار دانش آموز شهید قوت گرفت. 

 

رستمیان ادامه داد: یوم الله سیزدهم آبان ماهیت و هویت انقلاب اسلامی را تجلی داد و امروز خاطره و یاد شهید محمدحسین فهمیده به عنوان یکی از دانش آموزان ارزشمدار از خطه استان البرز بخشی از این تاریخ است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: شهید دانش آموزان « علی لندی» از دانش آموزان پرافتخاری است که فداکارانه و مجاهدانه راه دانش آموزان شهیدی همچون شهید بهنام محمدی، شهید محمدحسین فهمیده و ... را ادامه داد. 

 

کد خبر 1112531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha