تجمع ۱۳ آبان دانش آموزان همدانی در میدان امام خمینی (ره) همدان

حجت الاسلام فاضلیان گفت: مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان همراه با رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی با سخنرانی استاندار همدان در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن فاضلیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بر حسب تصمیمات ستاد ملی کرونا مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه و روز استکبارستیزی در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱۰ در میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: مراسم روز استکبارستیزی در سایر شهرستان‌های استان همدان نیز همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: 13    آبان یادآورحماسه آفرینی شهید فهمیده ها در ایران اسلامی است که باید از رویدادهای آن درس ولایت مداری و مقاومت آموخت.

 

حجت الاسلام فاضلیان  با اشاره به اینکه گرچه شیوع کرونا برگزای راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان را لغو کرده، یادآورشد: اما همچنان فریاد «مرگ بر آمریکا» به عنوان یک عقیده جریان دارد.

 

وی تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان، یادآورآرمان خواهی ملت ایران است که دراین روز تاریخی، یاران حضرت امام در راه مبارزه با طاغوت واستکبار جهانی، جان و خون خود را در طبق اخلاص گذاشتند.  

 

 

 

 

 

کد خبر 1112538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha