ماموستایان دینی با آگاهی در تمام عرصه‌ها در کنار مردم بوده‌اند

امام جمعه سنندج گفت: ماموستایان دینی با بصیرت و آگاهی در تمام عرصه‌ها در کنار مردم بوده و نسبت به بیداری و آگاهی‌بخشی آنان تلاش کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در نشست ائمه جمعه استان کردستان که با موضوع «شاخصه‌های استکبارستیزی از دیدگاه امام راحل و رهبری» برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیام آرامش، مبارزه با مفاسد، مبارزه با ظلم  و مبارزه با دشمنان و استکبارستیزی را برای همه مسلمانان داشت.

 

 

ماموستا رستمی بیان کرد: ماموستایان دینی با بصیرت و آگاهی در تمام عرصه‌ها در کنار مردم بوده و نسبت به بیداری و آگاهی‌بخشی آنان تلاش کرده‌اند.

 

 

وی گفت: ماموستایان با حکمت و درایت و عقلانیت مردم را به دین و ایمان دعوت می‌کنند و در سنگر عبودیت تمام مشکلات را به جان می‌خرند.

 

 

امام جمعه سنندج اذعان کرد: دشمنان به خاطر عدم شناخت صحیح مردم در برنامه‌ریزی‌های خود اشتباه کرد و با وجود تمام امکانات و تجهیزات در برابر اتحاد و شجاعت مردم شکست خوردند.

 

 

وی وحدت را پل ارتباط بین مردم و مسوولان دانست و گفتک تا زمانی که این وحدت وجود داشته باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند به اهداف شوم خود علیه کشور ما دست پیدا کند.

 

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: مسئولان باید نسبت به خواسته‌های علمای دین و ماموستاها فعالانه عمل کنند چراکه ماموستایان همانند پلی بین مردم و مسئولان هستند و با توسعه عمران و آبادانی باید کشور را از نیاز به غیره و استکبار بی‌نیاز سازیم.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امروز باید قدر این وحدت را دانست چراکه وحدتی که بین مردم و مسئولان وجود دارد همگی از وجود وحدت شیعه و سنی در کشور سرچشمه می‌گیرد.

کد خبر 1112593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha