لزوم بازگشت روحیه مردم به دهه ۶۰/ قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در جهان حرف اول را می‌زند

آیت الله عبادی با بیان اینکه با بیان اینکه باید مردم ایران از نظر روحیه به سال‌های ۶۰ برگردند، گفت: با استفاده از این روحیه جامعه اسلامی محقق می‌شود و مردم به این باور می‌رسند که دیگر بر روی هیچ قدرتی به جز قدرت خدا حساب باز نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (12 آبان) در دیدار با مسئولین و اعضای تشکل های دانش آموزی و بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم در راهی که قدم گذاشته اید به نتیجه مطلوب برسید و نتیجه مطلوب به وسیله انگیزه و نبود مانع محقق می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار جهانی مانع انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اما بر اساس وعده هایی که داده شده است شرایط آخرالزمان به نفع رشد نهایی انسان خواهد بود و ما در بین راه هستیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: باید دولت اسلامی در جهت رشد و تربیت جامعه انسانی تلاش کند تا زنگارهایی که در طول تاریخ بر اثر انحراف، استکبار و استعمار بر روی اندیشه بشر قرار گرفته است صیقل بخورد و در این مرحله می توانیم به تمدن اسلامی نزدیک شویم.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: رنگ و بوی تمدن اسلامی در انقلاب تجربه کردیم اما در ابتدای انقلاب عامل استعمار با استفاده از جهالت برخی افراد باعث ایجاد و اهانت و بداخلاقی و غرب پرستی در جامعه شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید موانع موجود بر سر راه تمدن اسلامی برطرف شود، افزود: همه تشکیلات موجود مقدمه هستند و اگر یک انسان هدایت شود ارزش آن از همه آنچه که آفتاب می تابد بیشتر است.

 

وی با اشاره به اینکه اولین قدم کاشت بذر معرفت النفس بر عهده شما قرار دارد، گفت: کار سختی را بر عهده دارید اما بسیار پر اهمیت است و موظف هستیم تا در حد استعدادهای خودمان زمینه سازی کنیم و اگر در این زمینه وظایف خود را انجام دهیم خداوند متعال با حجت خود راه درست را به ما می شناساند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: هرجا موانع قوی شد و می خواست انقلاب را زمین گیر کند و حتی کارشناسان به عنوان کارشناسی گفتند کار جمهوری اسلامی تمام است اما این گونه نشد و جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مردم ایران از نظر روحیه به سال‌های ۶۰ برگردند، گفت: درست است که جمهوری اسلامی و دولت قوی است اما از نظر روحیه به روحیات دهه ۶۰ نیازمند است و با استفاده از این روحیه جامعه اسلامی محقق می‌شود و مردم به این باور می‌رسند که دیگر بر روی هیچ قدرتی به جز قدرت خدا حساب باز نکنند.

 

وی در پایان بیان کرد: امروز ایران در سطح جهان قوی است و قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی حرف اول را می‌زند و همه جهان خواستار عدالت هستند.

کد خبر 1112609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha