آموزش همگانی ویژه دانش آموزان آسيب های اجتماعی را کاهش می دهد

رزمجویی از اثرات مثبت اجرای برنامه های آموزش همگانی برای دانش آموزان و اوليا را كاهش آسيب های اجتماعی دانست و گفت: نقش دانش آموزان و خانواده ها در آگاهی داشتن و آگاهی دادن به همديگر در خصوص آسيب های اجتماعی اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) در وبیناری که به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان و هفته پدافند غير عامل ویژه اولیا و دانش آموزان دبيرستان «حضرت زهرا (س)» برگزار شد، گفت: وظيفه همه ما اين است كه  آگاهی و شناخت خود را نسبت به محل زندگی و كار و محيط اطراف بيشتر كنيم تا بتوانيم در پدافند غير عامل نقش اثرگذار داشته باشيم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه پدافند غيرعامل به نوعی يک تدبير برای شكست توطئه‌های گوناگون دشمنان است، افزود: يکی از مهمترين ابعاد پدافند غيرعامل بحث اجتماعی و فرهنگی بوده که با تقويت و تعميق آن امتيت پايدار در جامعه ارتقاء می یابد.

 

وی تصريح كرد: کشور ايران هميشه در معرض تهديد دشمنان قرار داشته و همه وظيفه داريم که با توجه به شرايط کنونی، آموزش های لازم و مناسب را در خصوص مقابله با انواع تهديدهای نرم و سخت دشمن در دستور كار قرار دهيم.

 

رئيس پليس انتظامی جهرم همچنین با تبريک روز ۱۳ آبان و گرامی داشت روح مطهر شهدا بويژه شهدای دانش آموز، از دانش آموزان به عنوان همياران پليس و سفيران جامعه سالم ياد كرد و اظهار داشت: پليس و آموزش و پرورش از سازمان هايی هستند كه بيشترين ارتباط را با مردم دارند و نقش وظايف آنها در واقع مكمل همديگر هست.

 

وی گفت: وظيفه پليس پيشگيری و برخورد با جرائم و آسيب های اجتماعی بوده و از طرفی آموزش و پرورش هم كانون اصلی شناخت و پيشگيری از آسيب های اجتماعی است.

 

رزمجويی يكی از اثرات مثبت اجرای برنامه های آموزش همگانی برای دانش آموزان و اوليا را كاهش آسيب های اجتماعی خواند و نقش دانش آموزان و خانواده ها را در آگاهی داشتن و آگاهی دادن به همديگر در خصوص آسيب های اجتماعی را اثر گذار توصيف كرد.

 

فرمانده انتظامی جهرم در پایان گريزی به فضای مجازی و آسيب های آن زد و به خانواده ها هشدار داد مراقبت و نظارت بيشتری بر فرزندان خود داشته باشند و استفاده صحيح از فضای مجازی را ياد بگيرند و به فرزندان خود آموزش لازم را بدهند تا انها ناخواسته دچار آسيب های مخرب نشوند.

 

کد خبر 1112637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha