حضور در فضای مجازی نیازمند برنامه های اقناعی و ایجابی است

سردار غیاثی گفت: یکی از مصادیق اصلی مقابله با دشمن موضوع فضای مجازی است لذا باید در فضای مجازی از خودمان مراقبت کنیم و برنامه‌های اقناعی و ایجابی برای حضور در این فضا داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «سیدهاشم غیاثی» امروز چهارشنبه (۱۲ آبان)در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان‌ رضوی که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، با اشار به ظرفیت‌های خوب بسیج برای ساماندهی فضای مجازی؛ گفت: یکی از این موضوعات تولید محتوای فاخر است اما باید این محتواها بتوانند جریان‌سازی که مدنظر جمهوری اسلامی است را در مقابله با تهدیدات دشمن داشته باشند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: در آستانه 13 آبان سه رویداد مهم تبعید امام(ره) به ترکیه در سال 43، کشتار دانش‌آموزان در سال 57 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 در آن اتفاق افتاده است و تمام این رویدادها دارای هویت مشترک استکبار‌ستیزی هستند لذا باید فرصت را مغتنم بدانیم و در تولیدات خود از تبیین استکبار‌ستیزی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید در همه عرصه‌ها حضور قدرتمند و قوی داشته باشیم و امروز به برکت همین اراده آمادگی‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف داریم؛ افزود: به‌دلیل حضور قدرتمندانه ایران در عرصه‌های مختلف، استکبار دیگر توان مقابله ندارد.

 

سردار غیاثی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جنگ نرم با دشمن، باید خودمان را قوی کنیم. در جنگ نرم، دشمن سراغ ایمان‌، عزم‌ و ارکان اصلی انقلاب و نظام می‌رود و در فضای غبارآلود جنگ نرم مبارزه با دشمن ساز و کار خودش را دارد چرا‌که در جنگ نرم دشمن می‌خواهد فرصت‌های انقلاب را به تهدید تبدیل کند.

 

وی بیان کرد: جوان یک فرصت است و با توجه به حضور جوانان در فضای مجازی دشمن می‌خواهد این فرصت را به تهدید تبدیل کند. دشمن در واقع سنگرهایی که در جنگ سخت با آن مواجه بودیم را امروز در پیاده‌روها، دانشگاه‌ها و مدارس قرار داده، از این رو اگر برای جنگ نرم برنامه نداشته باشیم قطعا متضرر می‌شویم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یکی از مصادیق اصلی مقابله با دشمن را موضوع فضای مجازی عنوان کرد و افزود: باید در فضای مجازی از خودمان مراقبت کنیم و برنامه‌های اقناعی و ایجابی برای حضور در این فضا داشته باشیم.

کد خبر 1112644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha