برگزاری مسابقه دوچرخه سواری روز دانش آموز به همت کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و ۱۳ آبان، مسابقه دوچرخه سواری روز دانش آموز به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا برگزار شد.

«محمدعلی کوزه گری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مسابقه دوچرخه سواری روز دانش آموز به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا و با همکاری امام جماعت مسجد سجادیه نکا، پایگاه بسیج و هیات امنا این مسجد و کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا افزود: تلاش شد تا  دانش آموزان کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و بزرگداشت نام و یاد شهدای دانش آموز، مسیر گلزار شهدای نکا تا گلزار شهدای روستای بریجان نکا زادگاه و تربت پاک شهید دانش آموز اصغری رکاب بزنند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما در تربیت نیروهای متعهد و انقلابی مسئول هستیم و باید با تربیت دانش آموزان انقلابی در اعتلای نظام گام برداریم؛ تا دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان را به سمت تعالی و بصیرت افزایی هدایت کنیم.

کوزه گری گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و 13 آبان، مسابقه دوچرخه سواری روز دانش آموز به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا برگزار شد تا ضمن برگزاری مسابقه و تفریح و سرگرمی، این حرکت گامی برای تبیین روز دانش آموز باشد.

 

وی یادآور شد: این مراسم با استقبال و پذیرایی خانواده شهدا از دوچرخه سواران برگزار و از شرکت کنندگان در این مراسم تجلیل شد.

کد خبر 1112658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha