تلاش و مجاهدت سربازان اسلام در دفاع از کیان ایران اسلامی بر هیچ چشم با بصیرتی مغفول نمانده است

محفوظی با بیان اینکه تلاش و مجاهدت سربازان اسلام در دفاع از کیان ایران اسلامی بر هیچ چشم بابصیرتی مغفول نمانده است گفت: قدردان تلاش های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازپسگیری نفت ایران هستیم.

«سید مجتبی محفوظی» امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، ضمن قدردانی از تلاش های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازپسگیری نفت ایران اظهار کرد: بی شک تلاش و مجاهدت سربازان اسلام در دفاع از کیان ایران اسلامی بر هیچ چشم بابصیرتی مغفول نمانده است. 

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: همواره در آیه های قرآن کریم و معجزه خاتم پیامبران به دفاع و جهاد هر مسلمان بیدار دل در مقابل یاوه گویی و ظلم دشمنان اسلام اشاره شده و خداوند اجر و پاداش مجاهدان فی سبیل الله را می دهد.

 

وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگذار مردم شریف، ولایتمدار و میهن دوست شهرستان آبادان از حرکت دلیرانه شجاعانه و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفع دزدی دریایی از نفتکش ایرانی توسط آمریکای جهان خوار تقدیر و تشکر می کنم، تصریح کرد: از خداوند منان توفیقات روز افزون این نیروی جان برکف را در سایه عنایات خاصه امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

 

کد خبر 1112664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha