ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی

نصرالهی گفت: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام، در آیین افتتاحیه سومین  رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج در استان ایلام، اظهار کرد: ما در دنیای مجازی نفس می کشیم پیچیدگی هایی که در فضای مجازی وجود دارد ضرورت ارتقا سطح سطح سواد رسانه‌ای را ضرورت بخشید است.

 

«کرمرضا نصرالهی» یادآور شد: دشمنان نظام طی ادوار گذشته درصدد ضربه زدن به نظام بوده اند و از هر حربه ای  برای ضرب زدن به نظام بهره گرفته اند اما ناکام مانده اند به همین خاطر به  حوزه  جنگ نرم برای صدمه به پیکره نظام ورود کرده اند.

 

وی با تأکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پایان بیان داشت: دشمن هر روز قوی تر و با برنامه ریزی دقیق تر مجبور است وارد میدان شود اما هر بار با جدیت بیشتر از سوی افسران جنگ نرم پس زده می شود.

 

گفتی است این رویداد همزمان با سراسر کشور در محل هتل زاگرس شهر ایلام افتتاح شد و به مدت ۴۸ ساعت با حضور ۱۰ تیم و تا صبح روز جمعه ادامه دارد.

 

در رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج که ازصبح امروز آغاز شد ۲۹۶۸ نفر در قالب ۶۸۹ تیم شرکت کرده اند و در این رویداد ۱۸۰۰ نفر انیماتور، ۷۳۷ نفر برنامه نویس و ۳۳۴ نفر بازی ساز به همراه ۱۳۷ داور و ۷۰ راهنما بزرگترین رقابت استارتاپی را در ۳۱ استان برگزار می کنند.

کد خبر 1112687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha