ظرفیت‌های خوب تولیدی و اقتصادی در استان سمنان وجود دارد

حجت الاسلام رئیسی به ظرفیت‌های خوب اقتصادی، کشاورزی و معادن استان سمنان اشاره کردوگفت: مشکلات و کمبودها در حوزه‌های مختلف پیش از سفر مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، حجت‌الاسلام و المسلمین « سید ابراهیم رئیسی» صبح  امروزدر بدو ورود به استان سمنان در ابتدای سفر یک روزه و در فرودگاه مرکز استان در جمع خبرنگاران گفت: سمنان دارای سه هزار شهید دفاع مقدس در زمره استان‌هایی با دارا بودن شهدا، علما، فضلا و اندیشمندان گرانقدر است.

 

رئیس جمهور ایران اسلامی تصریح کرد :توفیقی برای من است که در روز سیزدهم آبان که یادآور رشادتهای دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام راحل در برابر استکبار جهانی است در استان سمنان حضور داشته باشم.

 

وی با تأکید برظرفیت‌های خوب استان سمنان ادامه داد: امروز در این استان حاضر شدیم تا از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیریم همچنین باید گفت علی رغم تمام مشکلات باید به مقوله رونق تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بپردازیم.

 

حجت‌الاسلام  والمسلمین رئیسی با بیان اینکه سفر به استان سمنان همراه با تصمیماتی باشد که خیر و برکت داشته و از مشکلات گره گشایی کند اظهارامیدواری کرد: در نشست با مسئولان استانی در حوزه های مختلف و در نشست با فعالان اقتصادی، تصمیم های خوبی برای توسعه این استان اتخاذ شود.

 

بازدید سرزده از چند واحد صنعتی و کشاورزی، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان سمنان، شرکت در شورای اداری استان از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور در سفر استانی به سمنان است.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان سفر خود در نشست خبری دستاوردهای این سفر را تشریح خواهد کرد.

 

در این سفر عین الهی وزیر بهداشت، فاطمی امین وزیر صمت، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رحیمی وزیر دادگستری، مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور رئیس جمهور را همراهی می کنند.

 

همزمان با سفر رئیس جمهور ، وزرا به نمایندگی از آقای رئیسی با حضور در شهرستان های استان از نزدیک مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان سمنان را بررسی خواهند کرد.

کد خبر 1112746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha