۱۳ آبان استخوان های استکبار جهانی را در هم شکست 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: ۱۳ آبان، انقلابی بزرگتر از انقلاب نخست ملت ایران بود که استخوان‌های استکبار جهانی را در هم شکست و گوش‌های شنوا در سراسر جهان آن را شنیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۳ آبان ماه هم زمان با سراسر کشور اجتماع مردمی و استکبار ستیز با حضور پرشور مردم ولایتمدار در جیرفت برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم تارم» در اجتماع مردمی ۱۳ آبان در جیرفت، ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهدای دانش آموز و دانشجو، گفت: در سال ۱۳۴۳ آمریکا با خیال واهی این که جدایی فیزیکی امام خمینی (ره) از ملت ایران، انقلاب را ناکام خواهد گذاشت، امام امت را تبعید کردند.

امام جمعه جیرفت افزود: آمریکا غافل از برتری خداوند بوده و به اراده خدا، تبعید امام(ره) شعله انقلاب را شعله‌ور کرد.


وی ابراز کرد: سخنان امام خمینی در تبعید تمام ایران را فرا می‌گرفت و نهایتا به وقوع انقلاب انجامید.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو در رگ مردم غیرتمند، شجاع و ولایی ملت ایران به جوش آمد و مسیر سرنگونی استکبار را شتاب بخشید.


امام جمعه جیرفت اظهار کرد: آمریکا پس از انقلا، تحقق آرزوهای خود را در لانه‌جاسوسی‌اش با کمک رئیس جمهوری خائن ایران که چندی پیش به درک واصل شد طراحی و دنبال می‌کرد.


وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان توسط دانشجویان، ابهت آمریکا را در هم شکست.


حجت الاسلام تارم بیان کرد: ۱۳ آبان، انقلابی بزرگتر از انقلاب نخست ملت ایران بود که استخوان‌های استکبار جهانی را در هم شکست و گوش‌های شنوا در سراسر جهان آن را شنیدند.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: امروز کلام گوهربار امام خمینی مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند برای همگان ثابت شده است.

وی عنوان کرد: حادثه طبس و ذلت آمریکا در آن واقعه گواهی دیگر بر ناتوانی و اضمحلال آمریکای جهان‌خوار است.


حجت الاسلام تارم ادامه داد: خداوند استکبار جهانی را ذلیل و مسلمانان را عزتمند ساخت و توکل و ایمان به خدا رمز پیروزی ملت ایران است.

امام جمعه جیرفت آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، ملت خواهان اجرای عدالت همه جانبه در تمامی ارکان و مسوولیت‌ها هستند و از مردمی بودن مسئولین حمایت می‌کنند بنابراین با قدرت به مسیر خدمت ادامه دهید.


وی در خاتمه تاکید کرد: مردم از دل و جان از دولت جدید تا زمانی که در مسیر تحقق اهداف عدالت‌گستر باشد قاطعانه حمایت خواهند کرد.

کد خبر 1112761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha