امروز جامعه ایران اسلامی به ادامه راه شهید فهمیده‌ها نیاز دارد

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز جامعه ایران اسلامی به ادامه راه شهید فهمیده‌ها نیاز دارد گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای تشریح توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عموم مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳آبام اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه، یادآور سه رویداد مهم و به یادماندنی تبعید حضرت  امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸  است که  هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را در به ثمررساندن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است.

 

امام جمعه ماسال افزود: آمریکا و اسرائيل بیش از ۴۰ سال است که در مقابل انقلاب و مکتب، آرمان و امام راحل ایستاده‌اند و ملت گرانقدر ایران اسلامی با روحیه انقلابی خود آنان را به زانو در آورده‌اند و در مقابل این روحیه انقلابی ملت ایران، احساس ناتوانی می‌کنند.

 

وی گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای تشریح توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عموم مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: اگر یک نوجوان ۱۳ ساله در دفاع مقدس با بستن نارنجک به خود زیرتانک دشمن می‌رود و بدنش قطعه قطعه می شود، به‌خاطر دفاع از مکتب اسلام و دستاوردهای انقلاب بوده که از  نوجوان دشت کربلا قاسم بن الحسن (ع) الگو و تاسی گرفته  است.

 

امام جمعه ماسال با تاکید بر اینکه امروز جامعه ایران اسلامی به ادامه راه شهید فهمیده‌ها نیاز دارد خاطرنشان کرد: باید بصیرت، شجاعت، ایثارگری و صلابت چنین عزیزانی به نسل نوجوان و جوان جامعه که در معرض نوک حملات تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند، معرفی و نهادینه شود.

 

 

کد خبر 1112819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha