آمریکا و استکبار جهانی دشمن اسلام و ارزش های اسلامی است/ بیانیه گام دوم انقلاب راهگشایی برای حل مشکلات جامعه

حجت الاسلام منتظری گفت: آمریکا و استکبار جهانی تنها دشمن ملت ایران نیست بلکه دشمن اسلام و ارزش های اسلامی است و برایشان حقوق بشر بازیچه ای بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» صبح امروز (پنجشنبه 13 آبان) در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز گلستان با گرامیداشت 13 آبان، گفت: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران از 60 سال قبل از انقلاب بوده و به شکل های مختلف همچنان ادامه دارد.

 

دادستان کل کشور افزود: نحوه جنگ و مقابله استکبار در هر زمانی به تناسب و با شرایط خاص رنگ ها و شکل های خاص خودش را داشته و دارد.

 

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی تنها دشمن ملت ایران نیست بلکه دشمن اسلام و ارزش های اسلامی است و برایشان حقوق بشر بازیچه ای بیش نیست.

 

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه تمرکز دشمن ایران است، گفت: ملت بزرگ ایران با کمک رزمندگان غیور و مدافعان حریم اسلام و ولایت در این 42 سال پوزه آمریکا را مکررا به خاک مالیدند.

 

وی اظهارداشت: برای دفاع از این نظام و ایران اسلامی هزینه های زیادی صرف شده و سرمایه های ارزشمندی را از دست دادیم و نگذاشتیم دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

 

دادستان کل کشور با بیان اینکه امروز تقابل ملت با دشمن فدار تمام نشده است، گفت: امروز آمریکا در سه جبهه فرهنگی، اقتصادی و هویتی با مردم مقابله می کند.

 

وی افزود: همه ما در برابر این سه جبهه وظیفه و مسئولیت های سنگینی داریم.

 

حجت الاسلام منتظری، امنیت و عدل را دو عنصر مهم در زندگی برشمرد و گفت: اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ کاری محقق نخواهد شد. امنیت مهمترین عنصری است که در زندگی جامعه باید تلاش کرد تا محقق شود.

 

وی تاکید کرد: جامعه باید به سمت و سویی حرکت داده شود که خود مردم در اجرای عدالت سهیم باشند و به زور نمی شود مردم را به سمت عدالت کشاند.

 

دادستان کل کشور، سند تحول دستگاه قضایی و بیانیه گام دوم انقلاب را دو سرمایه ارزشمند خواند و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مملو از نکات اساسی است که می تواند در گام دوم انقلاب راهگشایی برای حل مشکلات جامعه باشد.

 

وی در ادامه خطاب به دادستان های گلستان، افزود: تکریم ارباب رجوع، نظارت مستمر بر دادسراها و صیانت از حقوق عامه را در دستور کار خودشان قرار دهند.

 

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه تامین امنیت برای جامعه بسیار مهم است، گفت: این مسئله باید با تعامل و همکاری دستگاه ها اجرا شود.

 

وی در پایان افزود: باید بیشتر به معنویت مان بپردازیم تا بتوانیم خدمت صادقانه ای به مردم داشته باشیم و قدم برداریم.

 

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در دستگاه قضایی لغزشگاه های زیادی وجود دارد که اگر بخواهیم از این لغزشگاه ها مصون بمانیم باید معنویات خودمان را بیشتر کنیم.

 

 

 

کد خبر 1112828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha