برگزاری دوره آموزش «آتش نشان داوطلب» در جهرم

عشایری گفت: دوره آموزشی «آتش نشان داوطلب» ویژه اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن عشایری»، امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) به خبرنگاران گفت: طرح آموزش و بهره‌گیری از نیروهای داوطلب آتش‌نشان و امدادی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم مدیریت سازمان آتش‌نشانی جهرم به شمار می‌رود.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم افزود: نیروهای آموزش دیده در مواقع لزوم می‌توانند به عنوان مکمل امدادرسانی و نجات‌دهنده جان و مال مردم در حوادث گوناگون و نیز دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای تربیت شده می‌توانند هنگام بروز حادثه همانند آتش‌نشانان حرفه‌ای وارد عمل شده و با ارائه خدمات، سازمان آتش‌نشانی و دیگر سازمان‌های امدادی را در مواقع بحران به طور جدی یاری کنند.

 

عشایری عنوان کرد: در این راستا واحد آموزش سازمان آتش نشانی جهرم روز گذشته اقدام به برگزاری دوره ای تخصصی با عنوان آموزش «آتش نشانان داوطلب» ویژه اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر کرد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی جهرم در پایان اظهار کرد: در این دوره آموزشی تعداد 14 نفر از اعضای کانون های پسران و دختران جمعیت هلال احمر شرکت کرده و با انواع روش های اطفای حریق و مسائل پیرامون آن آشنا شدند.

کد خبر 1112838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha